SLA (Service Level Agreement) for sullissivik.gl


SLA aftalen er nu underskrevet med den nye serviceleverandør som er Spitze & co som hovedleverandør og 1508 A/S som underleverandør.
– Drift og vedligeholdelse på serverne er fortsat hos InuIT A/S

Baggrund for SLA:
Sullissivikportalen, som består af en Sitecoreportal og Moxie vidensløsning, har udviklet sig succesfuldt, og det er vigtigt at den løbende opdateres og videreudvikles i forhold til både den tekniske platform og tendenser på borgerserviceområdet. Formålet med denne Aftale er at sikre de rigtige rammer for den fremtidige vedligeholdelse og udvikling således, at Sullissivik også om flere år fremstår opdateret og tidssvarende.

Aftalen omfatter følgende Services
1. Anvendelsesservice er assistance og vejledning i brug af Moxie-produkterne
2. Vedligeholdelsesservice er hjælp til forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse, som er nødvendig for at holde Moxie systemet i god og driftsikker stand, samt udnytte teknologien optimalt.
3. Anvendelsesservice er assistance og vejledning i brug af Sitecore-produkterne
4. Vedligeholdelsesservice er hjælp til forebyggende og afhjælpende vedligeholdelse, som er nødvendig for at holde Sitecore-platformen i god og driftsikker stand, samt udnytte teknologien optimalt.
5. Ad libitum redaktør- og brugersupport
6. Bistand til implementering af selvbetjeningsløsning svarende til 20 timers bistand 5 gange årligt

Posted on 21. december 2012, in Service aftale, Sullissivik. Bookmark the permalink. Skriv en kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: