Årsrapport om sullissivik.gl


Sullissivik.gl er en fællesoffentlig borgerportal. Portalen er blevet til på baggrund af den vision om bedre borgerservice, der først skitseredes i strukturreformen og senere i IKT-strategien: Alle borgere, uanset hvor man bor, skal have lettere adgang til samme højt kvalificerede betjening, én samlet adgang til det offentlige, bedre mulighed for sammenhængende betjening samt bedre adgang til viden, oplysning og selvbetjening via internettet.

Foreliggende årsrapport har til formål at sammenholde strategien for hvordan disse målsætninger kan realiseres med leverancerne i 2011 og hvilke udfordringer projektet står overfor i 2012.

Posted on 19. juni 2012, in Sullissivik and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: