Nyt servicekursus på vej


Sullissivik.gl kan tilgås fra enhver computer og mobiltelefon med internetadgang: Hjemme fra sofaen,  i kaffepausen, i frikvarteret, om natten…  Hvad betyder det for den personlige betjening i de lokale borgerservicecentre og bygdekontorer?

Det betyder først og fremmest, at servicemedarbejderen  får en ny opgave. Sullissivik.gl anvendes nemlig af servicemedarbejderen som et redskab til borgerbetjening, hvorfor de er sullissivik.gl superbrugere. Den nye opgave bliver at oplære borgeren til selvbetjening via medbetjening. For at forberede servicemedarbejderen så denne kan varetage sin nye opgave på bedst mulig vis, er sullissivik enheden i samarbejde med Handelsskolen i Nuuk ved at revidere servicemedarbejderkurset. Fokus for det nye kursus er:

  • Hvordan portalen kan anvendes i borgerbetjeningssituationen
  • Ambassadørrollen
  • Medbetjening
Kurset forventes at være klar den 20. marts, hvorefter vi glæder os til at kunne byde de første deltagere velkommen til et nyt og opdateret servicemedarbejderkursus.

Posted on 1. marts 2012, in Uden kategorier. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: