Nyt redskab til servicemedarbejderne


Det er med stolthed vi i dag den 21. oktober 2011 har lanceret den nye sullissivik.gl.

Efter at have arbejdet intenst med den nye portal, har vi nu endelig den fornøjelse at overlevere den til kommunernes servicemedarbejdere, så de fra i dag har et endnu bedre redskab til at løfte borgerservicen.

Ultimo januar 2012 får borgerne adgang til portalen – Grønlands borgerportal. Det betyder, at vi har 3 måneder foran os, hvor vi i tæt samarbejde med:

  • Servicemedarbejderne skal finpudse portalen
  • 1508 skal udvikle ”Min side” – borgernes
    personlige indgang til det offentlige
  • Departementer og forvaltninger skal udvikle
    selvbetjeningsløsninger samt publicere endnu mere information på sullissivik.gl

Alt sammen for at sikre, at borgerne får en helt forrygende og gennemtestet borgerportal.

Samtidig har servicemedarbejderne 3 måneder til at vænne sig til portalen og deres nye rolle som ambassadører for denne.

Slutteligt vil vi herfra ønske alle servicemedarbejderne alt det bedste med sullissivik.gl.

Posted on 21. oktober 2011, in Borgerservice, Servicemedarbejder, Serviceportal, Sullissivik and tagged , , , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: