Så er vi klar til at indtage det næste stykke uberørte land


Tirsdag den 3.november lyder startskuddet for de nye Servicemedarbejderkurser. Det er 4 dages kurser, der skal uddanne medarbejderne på de kommende 80 servicecentre i service og god borgerbetjening. Kurset er udviklet af kundeservicegruppen.dk ud fra projekt Bedre Borgerservice’s helt særlige forhold og betingelser. Det betyder at kurserne er 100 % tilpasset til den opgave, de kommende servicemedarbejdere, skal løfte, ude omkring i Grønland.

Vi starter med 3 kurser her i november måned. Det første, fra den 3. til den 6. november, er i Nuuk, det andet, fra den 9. til den 12. november, er i Qaqortoq og det tredje, fra 17. til 20. november, er i Ilulissat.

Vi er meget spændte på hele forløbet. Til at løse undervisningsopgaven kommer Mia Vergmann fra kundeservicegruppen.dk. Hun deltog også i vores Bedre Borgerservicekonference i Sisimiut for 14 dage siden, for at være helt up to date på projektet. Hun skal fungere som konsulent for Handelsskolen i Nuuk, som er dem, der skal stå for kurserne fremover.

Vi melder os igen når vi er blevet meget klogere på god service :+)

Posted on 28. oktober 2009, in Uden kategorier. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: