Borgerservice fra Kap Farvel til kaffeklubben


Opgaven er klar: verdens største ø skal have verdens bedste borgerservice, men hvordan sørger man for, at Grønlands knap 60.000 indbyggere får den optimale service, uanset hvilken side af indlandsisen de befinder sig på! 1508 skal være med til at indfri de høje forventninger.

Fire nye storkommuner har set dagens lys i forbindelse med strukturreformen, og det medfører blandt andet at kommunerne overtager flere opgaver inden for mange fagområder. For at medarbejderne skal kunne give borgerne den optimale rådgivning og service er det nødvendigt med en øget videnorganisering internt i det offentlige.

Den nye løsning kommer derfor til at fungere som et bindeled mellem borgerservice og fagforvaltningen, således at medarbejderne får en lettere adgang til videndeling, og borgerne kun skal henvende sig ét sted for at få den hjælp, de søger.

Læs hele nyheden som er udarbejdet af vores leverandører 1508 A/S

Posted on 2. april 2009, in Borgerservice and tagged , . Bookmark the permalink. 1 kommentar.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

%d bloggers like this: